irva Didarr Normal canım.Herkes aynı olmuyor.Sezeryan sonrası 1 sene adet olmayan da var ben gibi 40 başı olanda.3 5 ay sonra olanda.Ama tabiki en iyisi 40 başı adet olmak.😊