Kızlar bebekleriniZin bi rahatsızlıgı olmasa da doktor kontolüne götürüyor musunuz ne sıklıkla götürüyorsunuz. Suan 1,5 yasındayız bayadır kontrole götürmedim daha dogrusu 1 yasında aşıya gittiğimizde ebemiz saglık sorunu olmadıkca hastaneye gitmenize gerek yok demişti yarım sene gecti götürsem mi insanda cekiniyor siz neler yapıyorsunuz 🤗