DuruK bebeğim 4 aylık ve 7 kilo geçen hafta doktor kontrolüne gittim. Ne kadar anne sütü almalı dedim 3 saatte bir 120-130 alsa yeter dedi. Mama daha yoğunlukta 150 çok geliyorsa vermeyin. Bırakın bebeğiniz karar versin ne kadar yemek istediğine. Sonrasında obezite rejim derken çocuklar perişan oluyor. Eğer bebeğinizin kilo alımı yerinde ise çok vermenize gerek yok. Mama kutularını baz almayın onlar biraz abartı.