InancDemir20 Kızlar doktorum kasık maması verebilirsin dedi sütüm artık azalmaya başladı, bebelac gold sütlü pirinçli kullananlar varmı acaba ?
Sentrk InancDemir20 onlari yedircegine evde kendin dogal olaanindan yapip yedirsen kuzm🥰seker orani azalmis olur daha saglikli olmazmi..tabi annesi olarak sen deha iyi bilirsin..nacizade fikrim
1yaramazannesi InancDemir20 bebeğim 4 ay 23 günlük ben kullanıyorum hero baby nin gece mamasını kullanıyorum zaten 4 ay için o mamasını yaparken 3 kaşık mama 2 kaşık ta muzlu pirinçli gece maması koyuyorum yok tutuyor atak dönemindeydik uyku düzeni bozulmuştu bunun sayesin de sabah 7ye kadar uyur oldu ama gece uyuduktan sonra saat 1 de uykuda içiriyorum mama
InancDemir20 Deletedmom82 hipp combıotık. VErıyordm suan asla ıcmıyor denedm kackere tadını hiç sevmıyor ittiriyor diliyle. Biberonla az önce bebelac gold verdim ilk defa cok sevdi ve bitirdi oglum. Gaz sıkıntımız hiç olmadı bakalım yapacakmı. Doktorum verebilirsn dedide yine bi tedirginim 🙈