cinaralpinannesi ohoo daha yolun basindasin kuzum ben bı zamandan sonra saldım üzüntüden bende yemiyordum ama araştırdım iştahlı bebek nerdeyse hiç yok zamanı geldiğinde yer diyorum yine iyi kotu yiyor meyve sebze et tavuk balık yiyor birazda olsa azar azar
Hiç yoktan iyidir 21 aylık 12.5 civarında kilomuz 86 boy yanii normal bence
Genel durumuda iyi şükür
Azı dişi çıkıyor bu aralar kaşınıyor farkettim son azi dişleri kaldi sadece onlarda çıkınca rahatlicaz inşallah canim