Hanımlar merhaba 2 aylık kızımın doğduğundan belli reflüsü var çok kusuyor ve midesinden asit geliyor genizleri doluyor tıkanıyor doktorumuz gaviscon infant verdi onu kullanıyorum bugün tekrar kontrole gittiğimde tıkanması çekmediği için gastrotuss şurup verdi siz neler kullandınız hangisinden memnun kaldınız