Selinyslyrtlr
7ay 19 günlüğüz.bir haftadır hasta.balgamlı öksürük ateş halsizlik burun tıkanıklığı. Üstüne bende hasta oldum ağır sinüzit.kızım zaten minyon bir bebekti.ek gıda yiyordu ama aşırı değil. Doktora gittiğimizde kilo verdiğini gördük.ek gıda neredeyse hiç yemiyor. Memeyi de reddetmeye başladı. Bezleri gece bile az çişli oluyor.benimde hastalıgımdan sanırım sütümün azaldığını hissediyorum .göğüslerim bomboş.geçiçi bir durum mu? Sütüm kesilecek diye korkuyorum. Hastayken böyle olanlar var mı