İyi günler anneler.. oğlum 20 aylık oldu ve bir kaç aydır huyu cok değişti ota b.ka ağlıyor inatlaşıyor .. özellikle sabahları öğlene kadar mız mız mız mız hiç susmuyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ne istiyorsun elimi tut götür diyorum elime vuruyor (vurma eylemini asla bizden veya başkasından görme ihtimali yok) su ver diyor su getiriyorum bardağı yere çarpıyor ağlıyor.. sabah yumurta koydum önüne çıldırır gibi ağlıyor muzu gösteriyor muz veriyorum yere fırlatıyor.. akşama kadar kendini en az 30 kere nihal ziyagil gibi yere atıyor.. bu örnekler uzar gider.. sinirimi hep içime atıyorum çocuk sonuçta ne anlayacak azardan sinirden.. Buda bana zarar veriyor.. tamam internetten okuyup araştırıyoruz ne yapılması gerekli vs diye ama yazılanlar bizde hiç bi işe yaramıyo.. tecrübeli annelerden taktik istiyorum şunu yapıyorum da çocuğum susuyor mutlu oluyor böyle davranıyorum da ağlaması geçiyor, veya cocuga şöyle söylüyorum da ikna oluyor mızırdanmıyor falan 💆🏻♀️💆🏻♀️💆🏻♀️