Tazeanne1811 Bebeğim 47 günlük 3415 50 cm doğdu ilk ay mama+meme olarak gittik sarılık var diye 1 aylık 3930 54 cm di bugün sağlıkocağına gittim kontrole 1 aydan sonra mamayı kesmiştim çünkü 4200 57 cm çıktı kilo alımı biraz az mamaya başlayabilirsin dedi
LilyaBn Tazeanne1811 Merhaba ben fikrimi söyleyeyim anladığım 17günde 300gr almış sanırım. Ayda 600gr alması normal kabul ediliyor diye hatırlıyorum ben🙏 Bence çok az değil mama vermektense bol bol emzirip sütünü çoğaltıp sadece meme devam etmeye çalış canım. Eğer sütün çoğalmazsa bebeğin kilo almazsa o zaman mamaya geç tabi🙏
Tazeanne1811 LilyaBn aslında sütüm var geceleri sağıp buzluğa atmaya başladım 2 3 gündür sağında tek meme 60 70 arası çıkıyor