tugbagnn daha önce gece gaz sancısından ya da emzik düştü diye uyanan oğlum sorunu çözünce uyumaya devam ederdi. Reflüsü ve aşırı gazı olduğu için her uyandığından emziremezdim. Ama 5,5 aylıkken bir anda gece 4-8 kez emmeye kalkmaya başladı ve asla emmeden uyumuyordu, artık emzirme koltuğunda uyuyordum, nasıl olsa ben yatana kadar tekrar uyanacak diye. Bizde durum uyku geçişlerini emerek yapmasından kaynaklıymış. 7 aya kadar dayandım, uyku eğitimi aldım ve rüya öğününe döndüm. Çok şükür sorun ortadan kalktı. Bebeğiniz eğer alışkanlıktan kalkıyorsa kebapta yedirseniz illaki uyanır. Mamayı bilmem ama muhallebi önerisi veren illa çıkar. Lütfen muhallebi vermeyin.