Merhaba anneler. 31 haftalik dogum yaptm kziim 19 gündür kuvezde düzenli sut sagiyorum fakat bendeki makine cok eski ve çekme gücü az. Yeni bir makine almayi dusunuyorum ama aldimmi guzel olsun gogusleirmi iyice bosaltsin istiyorum. Tavsiye edebilceginiz maddi olarakta cok ucuk olmayan bir makine tavsiye eder misiniz ?