Kızlar merhaba. Size bir sorum var. Benim kızım bensiz hiç ama hiç bişey yapmak istemiyor.İstemiyor derken abartmıyorum ortalığı yıkıyor feryat figan. Daha 5.5 aylık. Eşimde dahil hiç kimseyle kalmıyor. Düşünün tuvalete bile tek gidemiyorum. Oyun halısı vs var çok güzel oynuyor ama ben varsam ben yoksam durum vahim 😂 Yakında işede başlıcam kaynanam bakıcak. Tavsiye verebileceğiniz birşeyler varsa çok sevinirim. Yada herkesin çocuğumu bu şekilde inanın bilmiyorum🤔