anne202020 Kızlar kızım 1 yaşında. Keçiboynuzu pekmezi içirdim demin,daha önce de birkaç kez vermiştim. 5 dk sonra bir baktım alt dudağı şiş. Tesadüf mü oldu yoksa pekmezden alerji mi oldu,başına gelen var mı?
tosbikannesiii anne202020 benim bebeğim de alerjik bi süre ara verin bi bakın bi daha verin bakın yine şişme döküntü olacsk öı