melodiprenses canım bebekten bebeğe değişiyor bence bu iş, benim kızım da bugün tam 2 buçuk aylık oldu hem mama hem memeyi sağarak veriyorum bende. Normalde 120 içer doyardı son bir haftadır ağlıyor ve bazen 150 içiyor bazen 120 de çekiyor kendini. Ben de çok takıyordum acaba az mı fazla mı diye ama doktorum dedi az olursa ağlar ikna edemezsin, diyet yaptıracak halimizde yok ne kadar yiyeceğine o karar versin dedi. Kusmuyorsa sorun yok bence ❣️