Gorkemkc ben kullanıyorum hatta cam rende de elmayı kendin yapabilirsin ama önce kaşığa alışması için hipp kavanoz mamadan başlayabilirsin doktorumuz böyle tavsiye etti 5. Ayda da kendim rende yapıcam. Elma , erik ve armut denedim şuana kadar 4 ay 18 günlüğüz . Bir çay kaşığı ile başlayıp 3 gün kuralına uyun mutlaka sonra bir tatlı kaşığını geçmeyin ve sabah beslenmesinden sonra öğlen beslenmesi arası öğün olarak verin , kavanoz bitince diğer çeşide geçmenizi öneririm . ☺️