MERAL58 Kizim 6 ay 24 gunluk, dogdugundan beri hic degistirmedim. Gaz, kabizlik vs yapmadigi gibi kilo ve boy gelisimi olarak da gayet iyi. Sezaryan dogum yapan anneler icin tasarlanmis ozellikle, dogum kanalindan gecerken yararli bakteri alamadigi icin. Ayrica prebiyotik ve probiyotik acisindan oldukca zengin, bunun icin biogaia gibi ekstra ilac kullanmak zorunda kalmadik.