ecemine hastalığa yakalandıktan sonra bir anda gitti canım yemek yerken farkettim baktım ki çorbanın kokusunu tadını alamıyorum gidip test yaptım pozitif çıktı. 10 gün karantina süreci oldu . Koku almayada karantinadan 2 hafta sonra başladım. İlk sigaranın kokusunu aldım , sonra baktım parfüm vs böyle keskin kokuları alıyorum. Sonra yavaş yavaş herşeyin kokusu geldi.
Siz şuan hasta mısınız ? Gelmedi mi koku kaybı