Kızım 4 buçuk aylık. Asssla uyumuyo. Uyutsam da gece en az 10 kere uyanıyo abartmıyorum en az 10 belki 20 falan. Dişleri çok kaşınıyo elimi sürekli ağzına sokmaya çalışıyo ve ısırıyo. Eline ne geçirse direk ağıza zaten. Gündüz uyumadı gece güzel uyur tam bi hurafe. Gündüz az uyuduğunda gece daha kötü oluyo. Bide bizim kaka sorunumuz var her defasında 1 haftayı geçiyo. Anlıycağınız delirdim ben arkadaşlar. Sıyırdım sıyırdım