2 yaş ara verdim ben şuan hamileyim son ayım 🎈 doğduktan sonra ne zorluk yaşacağım bilmiyorum ama ben ikisi beraber büyüsün ikiz gibi . Birbirlerine arkadaş olsunlar sonra da iş hayatına atılayım istediğim için 2 yaş aralığını tercih ettim . Sen nasıl rahat hissedecek maddi manevi yönden öyle yapmalısın 🌸