Ali30 Denetimasasi doktor bi sakıncası olamadığını söyledi sadece ilk gün kafamı havluyla sarıp öyle emzirmemi önerdi ama bilemedim 🤷♀️
Ali30 Cemilekadirinannesi Benim de oğlum 2 ay 6 günlük psikolojik olarak çok iyi gelicek yaptırsam 😇 doğum süreci lohusalık süreci beni çok yordu Deletedmom98 ombre mi yapmıştınız sizde
Deletedmom98 Ali30 yok canım ben normal boya yapıyorum dip sarı saç cok zor bir ayda belli ediyor kendini cok cirkin duruyor garnierin dogal boyaları var olmadı kuaförde yaptırabilirsin daha az zararı oluyor