Merhaba anneler yaklaşık bir haftadır bebeğim biraz emdikten sonra göğsümden ayrılıyor tam bitirmiyor son sütü almıyor bile kendini geri atıyor zorlayınca bağırıyor önceden birini bitirir hatta bazen ikincisini de emerdi bu meme reddi mi ya pazartesi de işe başlayacam annem sağdığım sütleri biberonla vermek zorunda olacak ne yapacam ben lütfen yardımcı olun çok üzgünüm 😔😔