Mugeb44 Bebeğimin yüzünde kuruluk ve ve süt alerjisine bagli minik kizarikliklar var hangi yüz kremini onerirsiniz acaba henuz 2aylik bebeğim
Asya0114 Mugeb44 bübchen pflege creme kullanıyorum yumuşacık yapıyor ve kızım sürekli suratını çizdiği için çok iyi geliyor hatta arada gece yatmadan ben bile kullanıyorum 😂
Mommy0609 Mugeb44 bizim de tahlil yapılacak bikaç güne alerji için aynı şekilde kızarıklıklar var yüzünde ama araştırdım baya mustela stelatopia kremden memnunmuş herkes bende onu alacağım büyük ihtimalle 👍🏻
Fasulye12 Kuzey03 gün aşırı mı kullanıyor sunuz? Benim 55 günlük kızımda da başladı. Evde de var o kremden , deniyim bende
Kuzey03 Mugeb44 yumurte beyazına alerjisi var ve atopik dermatit şampuan değiştm krem aldım ama hiç biri bepanthol gibi fayda etmedi. Hiç kuru kalmaması lazım nemlendirn bol bol
Kuzey03 Mugeb44 Fasulye12 https://imgyukle.com/i/avWM3o aradaki farka bakın ciğer gibiydi çocugum yüzü bilmiyordum o zaman alerjş oldugu testtden snra yumurta kestm ve 3 gün içinde krem etkisini gösterdi benim evde bepanthol pişik ktemi vardo onu sürdüm o bile etkili snra dieğri gelince onu kullandım. Evet günde 5 6 kere sürüyorum hiç kuru kalmayacak genelde uyuturken sürüyorum elimle bakıyorum kurumuşsa tekrar sürüyorum gece uykusndada birlere sürüyorum
Mugeb44 Kuzey03 cok gecmis olsun bepantolun hangi serisi rica etsemnresim atabilirmisiniz tesekkur ederim
ArtHistory Mugeb44 benimde bebeğimin göz kapaklarındaki kızarıklık geçmemişti 2 ay 20 günlük doktorumuz mustela stelatopia nın almamızı önerdi baya etkisini gördük.
umutvar1 Mugeb44 bize doktorumuz mustela stelatopia emollient cream önerdi yüz için olanından memnun kaldık.