JustGrace boşver almasın, daha iyi. Büyük oğlum şu an 2 yaşında, 19 aylık olana kadar emzikle uyudu-gezdi-yaşadı-emziğe yapıştı! Bıraktırmak da zor oldu. 1-2 gün uykuya geçerken bağırdı. Çok kızdım kendime, bi daha çocuğum olursa emzik vermeyeceğim diye.. Şimdi 2 aylık da bi oğlum var, çok gaz sancısı yaşadığında ağzına tutuşturuyorum ama o da almıyor. Böylesi daha rahat inan.