asyasare yamacalimoms arkadaslarin dedigi gibi diger bezlere gore kalibi daha genis. kizim 11.5 aylik 9800 gram 4 numara kullaniyorum. gunduz aktif bebek takiyorum gece yatarken premium care takiuorum. premium care aktif bebekten daha buyuk kalip olarak
121015 Biz 6 kg 3 numara kullanıyoruz bence kalıpları diğer bezlere göre büyük ince olmasını da seviyorum sızıntı yapmıyor molfiks kullandım hep sızıntı yapıyordu