Almisella Lg kullanıyoruz İnverter. Tam modeli şimdi bilemiyorum ama alacaksanız mutlaka inverter alın, diğerleri daha fazla enerji sarfettikleri için daha fazla fatura geliyor. Mesela k.validem bizim kadar çok açmamasına rağmen aramızda en az 150 tl fark ediyor