Aag123 sidefer kullanıyorum, memnunum. Sağlık ocağı ilk olarak d vitamini verdi, doktorumuz dene, denemek istemezsen farklı damlalar önereyim dedi. Kullandığım gün bebeğim mahvoldu gazdan. Hiç gaz problemi yaşamamıştık biz o zamana kadar gecenin 2 sinde eczane aradık. O günden beri sağlık ocağından ne verseler kullanmıyorum.