aLmisMomSs yıkayınca çok cekiyor e bebeğin ürünleri 2 yaşında kızım anca oldu zayıf bir bebek olmasına rağmen 4 yaş aldım yani baya topladı geçen sene de lcwaikikiden almıştım 18-24 oda cekmisti bu sene mecburi almıştım pişman oldum hatta sonra keske 5 yaş alsaymışım diye seneye de giyer diye bence tavsiyem 2 yaş almanız çünkü e bebekte bedenler gerçekten sıkıntı hatta daha önce aldıklarım ve yıkayınca küçülüp giydiremediklerim yüzünden bidaha giyim alışverişi yapmamaya tövbesiydim ama fiyatı çok uygundu kacırmak istemedim büyük aldım bu defa