Benim oğlum 6 aylık, aynı şekilde kucakçı. Fakat ben elimden geldiğince oyuncak oynamaya yönlendiriyorum onu. Benimki destekli oturuyor, önüne oyuncak koyuyorum, sıkıldığı zaman başka oyuncaklar getiriyorum. Bu şekilde oyalıyorum. Günün bir kısmını da zaten uyutarak geçirmeye çalışıyorum. Diğer türlü uykusuzluk ona huysuzluk veriyor çünkü 😊 Gündüz bir süre mutlaka balkonda oturuyoruz. Hem bana iyi geliyor şu pandemi zamanı hem de oğlum hava alırken ev de havalanıyor. Ben havasız evleri pek sevmediğim için 😁