Merhaba annelere bebeğim 5. Ay 22 günlük ilk doğduğundan ¾ aylık periyoda kadar bir gözünde hafif kayma oldu doktorumuz kaslar kuvvetlendikçe düzelir dedi 2 aylıkken sağlık ocağında göz muayenesi oldu problem yoktu acaba tekrar yaptırmalıyımız bu aylarda yaptırılıyor mu bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 🙏🏻