Hafif derece skolyoza bağlı bel ağrısı zaten yaşıyordum. Ama doğum sonrası ağrılarım inanılmaz arttı. Yataktan kalkmak, saĝa sola dönmek tam bir işkence.Az bir süre ayakta kalmak yetiyor aĝrıması için. Başka yaşayan varmı ? Spinal buna bir etkenmidir ?