Goncaaa canım benim oğlum 20 günlük. Doğumdan sonra doktorumuz bizede söyledi. Bizdede dil bağı sıkıntısı var. Dil bağı yüzünden emme problemi yaşarlarmış genelde. Bizde olmadı çok şükür. Doktor emmede sıkıntı yaşarsanız müdahale ederiz yaşamazsanız konuşma çağına kadar bekleyebiliriz dedi. Bi 6 aylık falan olduğumuz da kbb doktoruna yine danışacağım