zeyzey29 Benim kızımda 8 buçuk aylık ama ben koltukta tek bırakıp bir yere gidemiyorum en hareketli olduğu bir dönem siz birine emanet ediptemi gittiniz yoksa tek mi bıraktınız
Kafasının üstüne düşmemesi iyi olmuş en azından yüz üstü düşmüş gözlerde kayma kusma vs yoksa endişelenmeyin
Canı yanmıştır o yüzden o kadar çok ağlamıştır benin kızımda o şekilde ağlıyor
Geçmiş olsun