09Sernur Bebeğinize kullandığınız krem süt nedir kızlar günlük bakım mı yapıyorsunuz ben bişey sürmedim cildine 3.aya giricez vücudu kuru kuru ne kullanıyım ne önerirsiniz memnun kalıp kalmadığınız ürünler varmı
Mom9 09Sernur mustela kullanabilirsiniz pahalı ama 7-8ay gidiyo. İyi nemlendiriyo. Ben her gün yıkıyorum kızımı her zaman sabunlamıyorum vücudunu nem dengesini bozmasın diye. Kuruladıktan sonra kremliyorum
Aselhafsa61 09Sernur ben bubchen kullanıyorum sutu ve yafi cok gzuel tamamen bitkisel ve cok gzuel kokuyor
Papatyabeyazi 09Sernur Nivea bebek losyonu ve bebeyağını kullanıyorum aşırı kuru olduğu zaman da dalin vazelin kullanıyorum