Bende bugun sleppy 2 numaraya basladim cok methettiler.Prima yenidogan kullaniyordum bebegimin hergun altina cikti surekli ust baş degistiriyordum.sonrasinda musteri hizmetlerini aradim.urunun sizdirmazlik bariyeri sorunluymus oyüzden primayi biraktim insallah sleppy den memnun kalirim.