Merhaba sevgili anneler , size hemen bişey sormak istiyorum bileğiniz barsa lütfen yardımcı olun kimseye diyemiyorum şuan ama sanki hamile gibiyim 🙈7.5 aylık bi bebişimiz var , şöyle de bi durum var birlikte olduktan bi kaç saat sonra hasta oldum yani yumurtlama dönemi falan değildi ama olmalı ihtimali nedir olabilir mi ? Bası belirtileri hissediyorum ki anneler hisseder ya .. 🤦🏼♀️