Bebeğim doğduğundan beri cildi çok kuru soyuluyor pul pul .Bir sürü krem losyon kullandım daha kötü yaptı doktorumuzsa zeytinyağı sadece diyor ama nenlendirmiyor ki.Korkuyorum egzama olacak diye.
Mustela sebamed hariç tavsiye edeceğiniz krem var mi .Bebeğim 2 aylik .Çok üzülüyorum altından başka şeyler çıkacak diye