3 çocuk annesiyim 3. Bebeğim Zehra Beren’im 1 ay 19 günlük şuanda… Diğerlerinde olduğu gibi Zehra Beren’im de de pişik illeti geldi yine bizi buldu ilk kızımda desitin markalı kremle geçmişti 2. Sinde hazırlıklıydım desitin doğumdan itibaren sürdük bir de benim ağzım yandığından doğar doğmaz hep pamuk ve ılık su ile temizler kurular öyle sürerim kremini dışarda kullanırım sadece ıslak mendili yani mecbur kalındığında.. ancak 2 numarada pişik oldu ve pişik üzerine ne kadar krem varsa hepsini kullandık sudokremler fito kremler hametanlar neler neler ancak pişik geçmedi git gide arttı ve biz ciddiye doktoruna gittik özel karışım bir krem yaptırdı onunla geçti şimdi de 3 numaram Zehra Beren’im pişik oldu sabah beZini bi açtım hafif kızarmış eyvah dedim yine pişik olacak bolca kremini sürdüm ama 2. Kez beZini aldığımda bayağı yaygın bir kırmızılık ve kenarları kabarmış görümcemin tavsiyesi ile aloe Vera yaprağının içindeki jeli sürdüm her bez aldıktan sonra pamuk ve ılık su ile temizliğini yaptım kuruladım ve jeli sürdüm onunda kurumasını bekledim ve desitin pişik kremini sürdüm hemen ertesi gün pişik azalmaya başladı ve 2. Gün pişikten eser bile kalmadı o kadar kısa zamanda iyileşti ki bence bu bi mucize 2. Kızımda o kadar çekmiştim ki pişikten bu kadar kısa zamanda iyileşmesi beni çok sevindirdi daha sonra bir kez daha kızardı yine aleo Vera sürdüm ve sonuç yine aynı hemen iyileşti Aloe Vera muhteşem bi bitki yanıklara ve yaralara da iyi geldiğini duymuştum evinizde bulundurun derim doğal şifa kaynağı