Busra0157 combiotic olan güzel, meme-mama şeklinde ilerlediğimiz dönemde kullandık, emzirme sonrası 30-60 cc kadar veriyordum. Memeyi tamamen bırakıp mamaya dönmemiz gerektiği zaman combiotic çok maliyetli olmaya başladı bizim için, çünkü çok çabuk acıkıyordu Hipp kullanırken ve çok daha severek içmiyordu. Gaz ya da kabızlık yaşamadık. Kusma sorunları oluyordu zaman zaman
Organik olanda kabızlık yaşadık.