Minikkediiiy Haydaaaaa…. Yani cok sey derdim ama neyse. Cok sakincali bir is yapiyorlar Allah o bebegi korusun inşallah. Ama beyin gelisimi cok onemli,ileride ciddi problem yasayabilirler sonradan aglamak da cozum degil, hele hele kader hic degil. Anne baba olmak da kolay degil, 6 aydir kontrole gitmemis, kilo takibi, boy takibi, bas olcumu yapilmamis, asi yapilmamis yani ne diyim ki…