Kuzumunanasi Granit mi Demir dokum mu?? Ve hangi marka? Karaca granit almak istiyordum kararda vermiştim ama yorumları okudum, ve pek iç açıcı değil kızlar çoğu kişi hep sikayet etmiş Cabuk çiziliyor diye. Simdi yine kararsız kaldim😟
hhanim Kuzumunanasi aman aman karacanin graniti var ceyizimden 3 sene oldu alali asla tavsiye etmem cok dandikler cok ciziliyor hakkaten. En sağlıklısı demir dokum diyorlar ama kaplama olmasin gercek demir dokum olsun
esmerayes Kuzumunanasi eet karaca cok cabuk ciziliyo cunku granit degil granit kaplama emsanin graniti cok iyi bak karaca cizilince onu aldm bide granit alirken dikkat etmek gerekiyo granit kaplama degil ezme granit almak gerekiyo kaplama olanlar bi ise yaramaz
Kuzumunanasi hhanim yaa ciddi misiniz bende yorumlari bu şekilde okudum cok Cabuk çiziliyor diye hatta birinin elinde kapak patlamış filan🙄
Kuzumunanasi esmerayes hi oyle mi kaplama yanı o Karaca’nın ezme granit almak laizm oda Emsaninki mi iyi?
Denizinannesi14 Bende bu aralar bunu araştırıyorum ben en iyisi demir döküm diye düşünüyorum fakat set olarak alacağım için fiyatları yüksek geldi. Bebek içinse 1 tane ayrı alınabilir. Teflon çizildikten sonra kanserojen madde yaydığı için önerilmiyor bu nedenle granitler çıktı. Ancak granitlerde teflonun başka bir çeşidi aslında orijinal granit değil. Sadece daha uzun vadede çizilmeden kullanılıyor yapışmaz ve kolay temizleme özelliği var. Benim tencerelerim eskidiği için granit set aldım bebek için demir döküm düşünüyorum bide emayeler var eskiden annelerimizin kullandığı tenekeler onlara da bir bakacağım zararlı mı diye
Kuzumunanasi Denizinannesi14 evet haklısınız banada granit iyi dediler. Yukarda biri ezme granit diye yazmış emsayi önermiş belki sizinde işinize yarar bu bilgi. Hangi markanın Demir dokun setine baktınız?
Zekimurendebizigorecekmi Kuzumunanasi Demir döküm kesinlikle .. granitlerin de gerçek olanlarından saf granit olanları var onlardan Öneririm .. lakin dr lar Demir eksikliği için bile Demir döküm ürünleri tavsiye ediyorlar ben şimdi ki aklım olsa herşeyimi Demir döküm alırdım
Kuzumunanasi Zekimurendebizigorecekmi aslında simdi ki setim Demir dokum olduğu icin granit tercih etmek istemiştim ama Demir dökümden şaşmamak mi laizm acaba… ben geçen annemlerde söylemesi ayıp granit tencerede pilav yaptım harika oldu bir tanesi bile yapışmadı. O şekilde benim tencerede yapmış olssydim dibi elli kere tutmuştu. O yüzden cok hosuma gitti granite heves sardım güya
Birgul granit inanilmaz degisik gicik bir olay hem cok cabuk ciziliyor hemde o kdar agirki tasiyamiyorum hepsini attim cope.bi kere alacam dedim gittim tefalin tencerelerini aldim inceleyin isterseniz omurluk resmen.celik olarak korkmazinkini kullaniyorum memnunum ondan
Kuzumunanasi anayim-ben-ana vay be hiç kimse memnum degil granitten valla iyiki açmışım postu. Siz ne tavsiye edersiniz.
mirayyy20-20 Kuzumunanasi granit pişmanlıktır en sağlıklisi ve uzun ömürlusu kesinlikle çelik. Demir döküm kullanamadim henüz ama pilavlar için almayı düşünüyorum onu da
Ceyo0666 Kuzumunanasi canim cem markasının marble seti var ben.kullaniyorum çok memnunum bi bak istersen
Esarikayy Kuzumunanasi her markanın farklı kalite ürünleri var canım. Karaca nin çok çok iyi granit tencereleri de var sadece granit kaplama orta segment ürünleri de var. Tüm ürünlerin tanıtımında granit yazıyor ama detaylarini okumak lazım. Granit kaplama mi kaplamaysa kaç cm kaplama yapılmış bunlara bakmak lazım. Tamamı döküm granit olanlar çok güzel ama çok fazla markada yok. Ben Karaca biodiamont ve lava döküm tencere kullanıyorum ikisinden de çok memnunum
Kuzumunanasi Esarikayy biodiamont beğenmiştim bende ona karar kılmıştım ta mi yorumları okuyana kadar… bilginiz icin tesekkur ederim
hilaliii Kuzumunanasi kullanım ömrüm en fazla 3 yıl. Çok dikkatli kullanmak lazım bir kere hemen soyuluyor veya kendiliğinden parçalanıyor granitleri soyuluyor
hhanim Kuzumunanasi dogrudur ya ilk basta guzeldi kullandikca asiri yiprandilar icleri cok berbat oldu yeni tencrere takimi alacagim bende
Denizinannesi14 mom006 çelikten memnun musunuz ben mi yanlış kullanıyorum bilmiyorum 😔 her yemekten sonra dibi tutmuş gibi yağ oluyor kazıyarak çıkarıyorum ve herşey yapışıyor siz nasıl kullanıyorsunuz
esmerayes Kuzumunanasi emsaninki ezme granit evet guzel cizilme falan olmadi ama karacaninkiler hep soyuldu illaki tencerede kasik ceviricez yemek karistircaz hep yuvarlak yuvarlak kasik izi kaldi kenar yerleri soyuldu
Denizinannesi14 Kuzumunanasi Neredeyse aynı set emsan karaca ve taç marka gördüm fiyatları aşağı yukarı aynı. Ben karaca tercih ettim çünkü emsanın başka bir ürününden daha önce memnun kalmamıştım. Bebek için de ufak bir demir döküm veya e bebekte emaye tencere gördüm onu tercih edebilirim bakalım.
Zekimurendebizigorecekmi Kuzumunanasi Eğer granit kaplama değilse yanı ham granit oluyor böyle ezme deniyor sanırım adını bilmiyorum da onlar da çok iyi ve cidden yapışmıyor benim de kuzenimin var çok memnun . Bende brkaç yıla değiştirmeyi düşünüyorum da ya Demir döküm yada granit alacağım :)