Kızlar oğlum 1yasına geldi hazır mamadan kestim ama ne yaptıysam normal sütten icmedi tatlandırdımda ama yok bi yudum alıp aglıyor icmiyor gece zaten cok uyanıyor süt içmediği icın daha cok uyanıyor cünkü acıkıyor ne yapmalıyım anneler yardım edin zaten zayıf iyice zayıflamasından korkuyorum