jeune_maman 2 gün oldu atlatali bizimde şuan döküntüsü var ilk ateşlenmesiyle gittik doktorumuza idrar tahlili yapıldı temizdi 6. Ay hastalığı dedi bir fitil verdi hastanede sonrası için evde takip istedi en fazla 37.5 cıktı ateş-i ama en son gün hipotermi yaşadık biranda bütün vücut sıcaklığı düştü gece tekrat hastaneye gittik kan tahlili yapıldı temiz çıktı eve dönünce kendimiz sardık sıkı sıkı kendi yöntemimizle isittik ki doktorumuzda öyle dedi velhasıl endişe etme dediklerimin hepsi 6. Ay hastalığına dahil (viral enfeksiyon diye de geçiyor) ve denildiği gibi bi tedavi önerilmedi yapılmadı evde kendi kendimize doktor kontrolünde atlattık