Dünde post açmıştım hatırlayanlar olur kızım adına sesle ince bakıyor demiştim ama bugün kızma ne kadar seslendiysem bakmadı. Konuşmuyor 17baylık baba dede diyor oda çok az at möö hav hav diyor ama çok dalıyor da telefon ve TV çok açardım ona hep evdeyiz izlesin derdim birden kestim 3 gündür hiç açmıyorum ondanda olabilir mi bilmiyorm göz teması var bakıyorum oda bakıyor istediğimde birşeyi veriyor bana ama adına bakmasması ve dalması morelimi bozuyor