Ahh ne zor iş her yediğini acaba bu da yapar mı diye yemek🤦 kızım 4 buçuk aylık süt alerjimiz var ama dana eti yedigimizde keşfettik alerjimiz. Süt ve süt ürünlerinden dana eti, tahin, susamdan uzak duruyoruz. Yumurta, tavuk ve domateste de alerji olduğunu farkettim. Bizim alerjimiz mukuslu kaka ve pişik şeklinde oluyor. Daha başka nelere dikkat etmeliyim tavsiye ve önerilerinizi alabilirim 🤗