Bengubaran canım herkesin genelde yaşadığı bir sürü sorunları var çok şükür yine de
Şöyle şimdi esin ailesi için seninle kavga ediyor mu seni uzuyor mu savunuyor mu seni onlara karşı yada sen söylediğin haldemi böyle davranıyor her gün mu böyle ? Benimde kayinvalidem bana çok yakın ama ayda 1 yada belki 2 ayda 1 gelirler biz gideriz genelde oda istisna çok değil ama bizim genel itibarı ile aramizdaki mesafeden kaynaklanir biraz sende keşke mesefa koysan eşine güzelce anlatsan karşına alsan yorgun olduğunu sürekli böyle olmaması gerektiğini şimdi tatlım bende aileme çok gidiyorum geliyorum ama gün aşırı değil tabiki de kimseyi ailesinden ayıramazsın ki erkekler biraz da ailesine fazla duskun olabiliyor bitaz kendinde çaba gösterip engel olabilirsin aslında ama seni çok iyi anlıyorum zor bi durum ne gibi bir yardim istiyorsun mesela