1 buçuk sene kaynanam gilde oturduk kalabalıktı ev sımdı taşındık kızım esım ben kaldık bır evde esım ıse gıdıyor kızım ve ben varım evde çok ılgılenıyorum kızımla ama evde bır o bır ben varım sızce kızım kalabalıktan sonra yalnızlığa alışır mı üzülür mü onları goremeyınce gelısımı etkiler mı kızım 7 aylık