Esraabrklu 6.ay içindeyiz doğduğundan beri prima hariç bi çok bez denedim yoğunluk sleepy kullandım oğlum 9 kilo ve 4 numara kullanıyoruz fazlasıyla memnunum sleepyden
Ayrıca kendi sitesinde sürekli kampanya oluyo geçende 5 paket bez ve 20 li 24 paket ıslak mendili 110 liraya aldım gerçekten hem uygun hem kaliteli