Fun benim kızım ilk dişini 10 aylıkken çıkardı canım. Alt iki dişi çıktı. 13 aylıkken de üstteki 4 dişi birden geldi çok zor geçmişti o dönem. Aşırı ishal pişik vs olmustu. Şu an 17 aylık 8 dişi var. Bizimki de geç çıkarıyo. Merak etme yani yakın zamanda çıkarır peşpeşe geliyo zaten çıkarınca ☺️