Civcivannesii Bebeğine sadece anne sütü veren mama kullanmayan anneler bebeğinizin kakası hangi kıvamda benim bebeğim 2 buçuk aylık ve son zamanlarda diş macunu kıvamında kaka yapiyor sizlerde durum nasıl
Birceninannesi Civcivannesii 3 aylık kızım sadece anne sütü alıyor kakası hardal rengi ve dediğiniz kıvamda. Annem özlü güzel kakası diyo🙈 mukuslu değil ama yapışkan kıvamda çok cıvık da değil çok sert de değil
Civcivannesii eylulbebesi balık yemiştim bir kere o günden sonra iki haftadır bu şekilde devam ediyor onun etkisi olsa çoktan geçerdi diye düşünüyorum
Civcivannesii Birceninannesi peki yaparken ikiniyormu biraz yapışık kivam olduğu için popodan zor çıkıyor bizimki
Civcivannesii Birceninannesi birde günde kaç kere yapıyor benimki günde bir bazen iki günde bir yapıyor
Birceninannesi Civcivannesii popsunda çatlak fln var mı peki ben doktorumuza 3-4 günde bi kaka yapıyo dediğimde poposuna baktı çatlak yok dedi yoksa sert değildir kakası
Birceninannesi Civcivannesii yok ıkınmıyo gazını fln fa çok rahat çıkartıyo ama biz 3-4 günde bir yapıyoruz kakamızı🤦🏻♀️ Başından beri öyle
Civcivannesii Birceninannesi çatlak olduğunu sanmıyorum çünkü sulu kıvamda iken rahatlıkla yapıyordu şimdi kıvamı macun gibi olduğundan çıkarmada zorlanıyor krem santi gibi bı kıvam
Birceninannesi Civcivannesii bizimkide öyle canım başından beri hiç sorun olmadı endişelenme doktorumuz da normal dedi hep
Civcivannesii Birceninannesi anladım peki sizin hep mi böyleydi yoksa belli bı aydan sonra mı böyle oldu
Birceninannesi Civcivannesii hep böyleydi hiç sorun da yaşamadık sizinki de normaldir büyüdükçe kaka yapma aralığı artıyormuş, kıvımı da sizin yediğiniz şeyler yüzünden değişmiş olabilir ama bebiş rahatsa zorlanmıyorsa bu durum onu rahatsız etmiyosa sorun yok😇