16102018 Goktugmom_ zeytin fiyatı iyiymis yine 2 kilosu 35 lira. Hersey gittikçe pahalilasiyor geçinmek çok zor gerçekten sonumuz hic iyi değil.
eylulbebesi Bim bile önceden 5-10 kuruş zam yapıyordu hissedilmiyordu. 7 liralık şey 10 lira olmuş peripella 😁 nutella alamıyorduk peripella bile alamıcaz yakında 😄
Gunesdogdu Cidden çok fena… Ya maaşlar, ben üç yıl öncesinin maaşıyla çalışmaya başladım şu anda… Üç yıl önce prim vardı bir de, şimdi o da yok… Evimin kredisini odeyememekten korkuyorum ki şu durumda ödememiş mümkün diil 4 ay sonra başlayacak